تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

تلاش ما دراین سایت ارائه فایلها و مطالب موثرو کاربردی در زمینه های موفقیت ورآمد زایی با هزینه بسیار کم است تا شما را در راه رسیدن به اهدافتان یاری کنیم


کتاب قورباغه ات را قورت بده


کتاب قورباغه ات را قورت بده

کتاب قورباغه را قورت بده اثر برایان تریسی

کتاب قورباغه را قورت بده اثر برایان تریسی یکی دیگر از کتاب های موفقیت می باشد که اکثر افراد موفق و کار آفرین حداقل یک بار این کتاب را مطالعه کرده اند.کسی که با سبک قلم برایان تریسی آشنایی داشته باشد ، می داند که هدف اصلی این نویسنده تمرکز بر روی مدیریت زمان و انرژی و برنامه ریزی اصولی جهت رسیدن به اهداف می باشد. وی با نوشتن کتاب قورباغه را قورت بده یا با عنوانی دیگر قورباغه را قورت دهید به بهترین شکل ممکن این جمله را تصدیق می کند. این یقین را به شما همراهانوب سایت جادوی ثروت می دهیم که با مطالعه این کتاب شما با اصول صحیح برنامه ریزی آشنا خواهید شد. 

 

 

آشنایی با برایان تریسی نویسنده کتاب های موفقیت

برایان تریسی نویسنده کتاب قورباغه را قورت بده متولد ۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ ‏(۷۶ سال) در شارلوت‌تاون، جزیره پرنس ادوارد کانادا می باشد . برایان نویسنده کتاب های خود یاری و رشد فردی است .وی با قلم پر از تجربه خود توانسته کتاب هایی بنویسد که در سراسر جهان طرفداران خود را پیدا کرده و به زبان های مختلف ترجمه شوند.برایان تریسی علاوه بر نویسندگی یک سخنران بسیار ماهر در زمینه روانشناسی انگیزشی می باشد که تا کنون توانسته در اکثر کشورهای جهان سمینار های موفقیت برگزار کند .اگر در YouTube به دنبال فیلم های انگیزشی باشید بدون شک فیلم های برایان تریسی را در زمینه مدیریت زمان و رشد فردی خواهید دید .در این بخش سعی کردیم شما را با ده کتاب برتر برایان تریسی نویسنده کتاب قورباغه را قورت بده آشنا کنیم.

اسامی ۱۰ کتاب برتر برایان تریسی

در این بخش شما را با ۱۰ کتاب معروف برایان تریسی آشنا می کنیم . این ده کتاب در سراسر جهان فروش فوق العاده ای داشته و از دید خوانندگان ، بیشترین امتیاز در شبکه های اجتماعی به این ده کتاب اختصاص داده شده است.

  1. .بهانه بی بهانه،معجزه انضباط فردی
  2. خود شکوفایی و موفقیت فردی
  3. تمرکز روی هدف
  4. رموز مدیریت موفق
  5. قورباغه را قورت بده
  6. .قوانین جهانی موفقیت
  7. فکرتان را عوض کنید تا زندگیتان تغییر کند
  8. چگونه فروش را بالا ببریم
  9. مهارت های سخنرانی
  10. کتاب نقره ای خوشبختی
بخشی از متن کتاب قورباغه را قورت دهید

در کتاب قورباغه را قورت بده چنین آمده است که یک انسان واقعی اگر بتواند این عادت را در خود ایجاد کند که کارھای خود را به طور واضح اولویت بندی کند و کارھای مھم را سر یعاً انجام دھد، می تواند از یک نابغه که زیاد حرف می زند و نقشه ھای عالی می کشد اما کم تر کاری را به انجام می رساند پیشی بگیرد. در ادامه متن کتاب قورباغه را قورت بده از قدیم گفته اند اگر اولین کاری که باید ھر روز صبح انجام بدھی این باشد که قورباغه ی زنده ای را قورت بدھی در بقیه روز خیالت راحت خو اھد بود که سخت ترین و بدترین اتفاقی را که ممکن است در تمام روز برایت پیش بیاید پشت سر گذاشته ای.

 

همچنین در ادامه کتاب قورباغه را قورت بده این چنین آمده است که قورباغه شما در واقع بزرگ ترین و مھم ترین کاری است که باید انجام بدھید . ھمان کاری که اگر الان فکری به حالش نکنید به احتمال زیاد ھمین طور برای انجام آن تنبلی خو اھید کرد . ضمناً کار مورد نظر ھمان کاری است که انجام آن در حال حاضر می تواند بیش ترین تأثیر را در زندگی شما بگذارد. قدیمی ھا ھمچنین گفته اند: اگر قرار است دو تا قورباغه را بخوری اول آن یکی را که زشت تر است » « ! بخور منظور این است که اگر دو کار مھم را پیش رو دارید اول کاری را که بزرگ تر و سخت تر و مھم تر است انجام بدھید .

در ادامه متن کتاب قورباغه را قورت دهید آمده است که خود را موظف کنید که بلافاصله دست بکار شوید و آنقدر مداومت به خرج دھید تا کار را به اتمام برسانید پیش از آنکه دست به انجام کار دیگری بزنید فکر کنید و با آن مثل یک مبارزه فردی روبرو « امتحان » به این کار مثل یک شوید. در برابر این وسوسه که اول کارھای آسان تر را انجام دھید مقاومت کنید. مدام به خودتان یادآوری کنید که مھم ترین تصمیمی که ھر روز می گیرید این است که اول چه کاری را انجام بدھید و بعد از آن به چه کاری مشغول بشوید، البته اگر کار اول را به انجام برسانید.

دانلود کتاب قورباغه را قورت بده از برایان تریسی

تا این بخش از پست، شما را با برایان تریسی نویسنده با تجربه کانادایی و تا حدودی با کتاب قورباغه را قورت بده آشنا کردیم . اگر متن کتاب که بخشی از آن در بالا قرار دادیم را خوانده باشید می دانید که منظور از قورباغه را قورت دهید چیست . روزی با یکی از دوستان در کتابخانه بودیم تا عنوان کتاب را دید گفت چه اسم چندش آوری ! حتما چینی ها این کتاب را نوشته اند . وقتی با محتوای کتاب آشنا شد نه تنها کتاب را خرید بلکه چندین و چند بار کتاب را نیز مطالعه کرد . منظور عنوان کتاب قورباغه را قورت بده این است که بزرگترین و مهمترین کار شماست که باید سریع آن را انجام دهید .

 


مبلغ قابل پرداخت 13,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 349

دیدگاه های کاربران (0)

پر فروش ترین های فورکیا



مطالب تصادفی

  • کتاب قورباغه ات را قورت بده
  • سمینار شما قادرید هر کاری انجام دهید_جول اوستین
  • کتاب ثروتمند زاده شده ای اثر باب پراکتور
  • کسب درآمد روزانه 1/5میلیون تومان کاملا تضمینی وتست شده

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد